امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

ماه پیشونی

وای وای دوباره واکسن

1393/7/13 23:30
نویسنده : مامان جون
217 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم چهار ماهه شدی و باید واکسن چهارماهگیت روبزنی.

از چند روز قبل دوباره نگرانی به سراغم اومد واسترس زیادی داشتم که چی میشه وچقدر باید درد بکشی وگریه کنی....

اما صبح شنبه 12 مهر پایان چهارماهگی: صبح زود بیدار شدم وحاضر شدم وبعد لباسای تو رو پوشوندم که بیدارشدی وکلی سرحال بودی ومی خندیدی. خاله جون زنگ زد که باهامون بیاد وکمک کنه که من قبول نکردم وگفتم تنها میریم. باهم رفتیم و تو راه بیدار بودی وبا دقت به اطراف نگاه می کردی و مدام به مامان لبخند میزدی.

تومرکز بهداشت وقتی که نوبت ما بود برای واکسن زدن خوابت گرفته بود ودوست داشتی بخوابی وهمش غر میزدی وبا صدای بلند یه چیزایی می گفتی که نمی دونم چی بود...

منم بی توجه به نق زدنات گذاشتمت رو تخت و آروم نازت می کردم وباهات حرف میزدم که حواست پرت بشه .خانم پرستار اول دو قطره خوراکی فلج اطفال تو دهنت ریخت .تو در حال نق نق بودی که مزه قطره رو حس کردی و ظاهرا خوشت اومد و آروم شدی و با چشات خانم رو دنبال کردی که کجا میره..

وای واکسن:

خانم پرستار به من گفت که پاهات رو محکم نگه دارم وخودش سوزن رو تو پات فرو کرد که یه جیغ بلند کشیدی و گریه کردی حسابی...

 بغلت کردم ونازت کردم .راه میرفتم ومی بوسیدمت آروم نمیشدی تا اینکه تو سالن نشستم و بهت شیر دادم  خیلی بامزه تو همون حالی که شیر می خوردی غرغر هم می کردی وشاکی بودی از اذیت شدنت.قربونت برم انقدر بامزه بودی که نمی دونستم بخندم یا گریه کنم از ناراحتی تو .

خیلی نگران بودم که تب کنی ومدام پاشوره می کردمت وخدا رو شکر تب نکردی.

اما تا روز بعد لوس بودی و بهونه گیری می کردی .

ولی بازم ممنونم ازت که مامانی رو خیلی اذیت نکردی گل نازم.

امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشی گل پسرم.

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نی نی عکس
14 مهر 93 15:06
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir/
فاطمه & فائزه
7 آبان 93 17:23
اووووووووووووخی عزیزمنازززززززززززی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه پیشونی می باشد