امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ماه پیشونی

واکسن 2 ماهگی

1393/5/12 17:42
نویسنده : مامان جون
220 بازدید
اشتراک گذاری

امروز امیرمحمد من دو ماهه شد و باید واکسن دوماهگی رو بزنه.

خیلی استرس دارم می ترسم خیلی درد بکشه ..... یا تب کنه ....

قرار شد با خاله جون ساعت نه صبح بریم تا واکسن دوماهگی رو بزنیم.

قبل از رفتن چند قطره استامینوفن خوردی تا بعد از واکسن تب نکنی.

بعد از گرفتن قد و وزن دوماهگی نوبت ما شد و رفتیم تا واکسن رو بزنی.

اولش خواب بودی وخاله جون کلی تلاش کرد بیدارت کنه. بیدارشدی و نگاه می کردی به اطراف که یکدفعه نیش سوزن رو احساس کردی و شروع کردی به گریه کردن و خیلی گریه کردی .

عزیزم واکسنهای بدو تولدت رو  که شامل ب.ث.ژ - هپاتیت و قطره فلج اطفال بود همون روز اول تو بیمارستان بهت تزریق شد و حالا این دومین تجربه واکسن تو بود که شامل قطره فلج اطفال- سه گانه(دیفتری، کزاز و سیاه سرفه) و هپاتیت ب بود. بعد از واکسن کلی گریه کردی.

همش نگران بودم که تب کنی .

وقتی رسیدیم خونه کمپرس آب سرد روی پات گذاشتم( راستی یادم رفت بگم واکسن رو به رون پاهات تزریق کردن) و چند قطره استامینوفن بهت دادم و تو خوابیدی.

الحمدالله که شب هم خیلی بی تابی نکردی و با توجه به اینکه شب قبلش از شدت دلپیچه ودل درد تا صبح بیداربودی ، راحت وآروم خوابیدی .

 خدا روشکر خیلی تب نداشتی و من تا صبح تبت رو چک می کردم .

ساعت 6 صبح کمی تب داشتی که با دستمال خیس که روی بدنت کشیدم خنک شدی و تبت از بین رفت.

پسر گلم امیدوارم که همیشه سالم وسلامت باشی.

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه پیشونی می باشد