امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

ماه پیشونی

کوچه خاطرات 2

1393/5/12 23:41
نویسنده : مامان جون
267 بازدید
اشتراک گذاری

امیر محمد نازم دوماهه شد...

 

 

عزیز دلم در این ماه  دستات رو شناختی وبا اونا بازی می کردی.

موهاتو می کشیدی و بعدش جیغ می زدی وگریه می کردی.

 

سایه ها رو تشخیص می دادی وحرکت افراد را با چشای نازت دنبال می کردی ولی هنوز خیلی خوب نمی دیدی.

سر وگردنت رو بالا نگه می داشتی.

وقتی می خوابیدی از رو بالش سر می خوردی و تو جات می چرخیدی(180 درجه).

 

 

با چشای نازت به مامان خیره می شدی و لبخند میزدی.

 

 

باتعجب به لامپ های روشن نگاه می کردی.

 

نازنینم هر روزی که می گذره بیشتر عاشقت میشم.

پایان دوماهگی:  قد:57    وزن:4800  دور سر:35

مامانی، بهترینها رو برات آرزو دارم.

برای تو:

این دوست داشتن است

این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد
 

او درون دل من جای باز کرده است

کودکی بازی گوش
نازنینی با هوش
چشمهای مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
که نسیم خوش او دلها برده ز کف

 

آری آری آری
دوستش میدارم
قهقه های قشنگش که همه مستانه
حاکی از سر درون خوش اوست

 

دوستش میدارم
من که خود میدانم
او یقین سهم من است
از بهشت خاکی

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه پیشونی می باشد