امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ماه پیشونی

«اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک»

1393/5/2 16:42
نویسنده : مامان جون
224 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم

دیشب دلپیچه ودل درد شدیدی داشتی که از شدت درد خوابت نمی برد وهمش گریه می کردی .

یه مدته این دردها رو داری ومن همه تلاشم را برای تسکین تو انجام دادم ولی دکتر میگه طبیعیه و تا 3 ماه این دل دردها رو خواهی داشت. 

دیشب هم درد داشتی و من ....

......خیلی تلاش کردم آرومت کنم ولی آروم نمیشدی وخیلی بی تابی میکردی .

بعداز کلی خوروندن شربتهایی که دکتر داده بود و داروهای سنتی و...  وقتی دیدم آروم نمیشی گفتم ببرمت حموم تا کمی گرم بشی وشب رو راحت بخوابی.

وبعد از حموم در نهایت ساعت سه صبح بود که خوابیدی.

عزیز دلم امیدوارم که زودتر خوب بشی و دیگه این شبا تکرار نشه. انشاالله

 

بعد از حمام:

گریه از شدت دل درد:

یه خواب آروم وراحت بعد از کلی درد کشیدن وگریه کردن و یه حموم گرم:

پسندها (2)

نظرات (2)

عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
2 مرداد 93 18:06
سلام چه وب نازی داری کوچولو ب وب منم سربزن بیا باهم دوست شیم منتظرتماااااا
مامان جون
2 مرداد 93 23:37
ممنون عزیزم .حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه پیشونی می باشد