امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ماه پیشونی

اولین سفرماه پیشونی

1393/6/15 18:1
نویسنده : مامان جون
239 بازدید
اشتراک گذاری

ماه پیشونی نازنینم اولین سفر زندگیشو در سه ونیم ماهگی به همراه پدر ومادرش در شهریور ماه 93 تجربه کرد. 

سفری به شهرهای ....

سفری به شهرهای شمالی کشور: رشت ،انزلی،آستارا،اردبیل،سرعین ونیر.

کوچولوی نازم بچه خیلی خوبی بودی واصلا مامان رو اذیت نکردی.طول راه رو که همش خواب بودی .بیشتر وقتها شیر می خوردی وکمی بازی وخنده و دوباره لالا.

 من حس تازه ای رو تجربه کردم که فوق العاده بود.

احساس قشنگ در آغوش کشیدن موجودی کوچک و دوست داشتنی که فقط در میان دستان من امنیت و آرامش را تجربه می کرد ودنیای جدید وزیبای اطرافش رو می دید و من لذت می بردم از تماشای تو و تو از تماشای اطراف.

چه لذت بخش بود اولین سفر با کودکم...

واما عکسهای کوچولوی نازم در این سفر:

امیر محمد در پارک ساحلی انزلی:

پسرگلم در ساحل انزلی:

امیرمحمد در ساحل زیبای آستارا:

گل پسرم در کنار دریاچه شورابیل در اردبیل:

و اما اولین زیارت امیر محمد عزیز در امامزاده صالح(ع) اردبیل:

نازگل ما کنار چشمه زیبا وباصفای روستای نیر هم لحظات خوبی رو سپری کرد . اینم عکساش:

عزیز دلم تو ماشین اینجوری بود:

واما پسرکم وقتی که ما وسایل رو جمع می کردیم که برگردیم با خیال راحت لالا کرده بود اینجوری:

نازنینم امیدوارم بهترین مسافرتها رو در طول زندگیت تجربه کنی وهمیشه شادو خرم باشی.

پسندها (1)

نظرات (2)

سميرا مامان اميررضا كوچولو
12 مهر 93 20:39
سلام دوست خوبم خوشحالم که بهمون سر زدی و قدم رو چشمامون گذاشتی ... ماشالاه به این گل پسری ... چقدر شیرینه هزار ماشالاه ... امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی دوست خوبم ... بازم بهم سر بزن
maryam
13 مهر 93 11:57
سلام. 25 اسفند تولد عزیزمه. برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم. تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم. لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی. اسمش سعید هست. خیلی خوشحالم میکنی. ممنون. دلمو نشکن و بیا لطفا www.tavalodesaeedeman.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه پیشونی می باشد