امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

ماه پیشونی

نوروز امسال

1394/1/11 11:44
نویسنده : مامان جون
282 بازدید
اشتراک گذاری

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها و دشت ها
خوش بحال دانه ها و سبزه ها، خوش بحال غنچه های نیمه باز

 

فصل بهار از راه رسید و تو برای اولین بار بهار و نوروز رو تجربه می کنی وما هم شرینی حضور کودکی دلبند رو در کنار سفره هفت سین امسال.

خدا رو شکر به خاطرات تمام شیرینی های که به زندگی ما بخشیده.

هزاران هزار بار شکر

عزیزم : امسال لحظه سال تحویل رو خونه مادر جون بودیم و کنار مادرجون و عمه ها و عموجون سال رو تحویل کردیم .اما لحظه تحویل سال ساعت 2 صبح بود وتو خواب بودی ودلم نیومد بیدارت کنم:

اینجام هم با سفره هفت سین خونه خودمون مشغول بازی هستی.برای اینکه توی وروجک خرابش نکنی مجبور شدم تو جعبه درستش کنم و بزارمش بالای اپن که دستت بهش نرسه.

امسال عید مسافرت نرفتیم . فقط تو پارکها و فضاهای سبز شهر گشتیم وتو هم از بیرون رفتن کلی لذت بردی و شادی می کردی .

خوشحالی از اینکه گذاشتم روی زمین ومیتونی به سبزه ها دست بزنی وبازی کنی:

لحظه های هستی من از تو پر شده ست

در تمام روز

در تمام شب

در تمام هفته

در تمام ماه

در تمام سالی که گذشت…

نازنین من

.

.

نوروزت مبارک

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه پیشونی می باشد