امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

ماه پیشونی

جشن دندونی

1393/11/23 20:15
نویسنده : مامان جون
871 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از کلی درد کشیدن وبی تابی وبی قراری و به دهن گرفتن هرچی که گیرش می اومد اولین دندون امیر محمد در 8 ماه و7 روزگی در اومد .

****** مرواریدت مبارک عزیز دلم ******

و به همین مناسبت یه جشن کوچولو برگزار کردیم...

 قرار بود یه جشن حسابی برپا کنیم که درست شب قبل از جشن امیر محمد مریض شد و حسابی تب کرد و کلی گریه کرد و آروم نمی شد. تمام شب رو بالا سرش بیدار بودم و پاشورش می کردم و سعی می کردم تبش رو بیارم پایین و تبش خیلی بالا بود و من از نگرانی اصلا نخوابیدم. صبح زودم با خاله جون بردیمش تولش رو درآوردیم تا کمی بهتر شد. طفلکی اصلا حوصله نداشت . منم که شب نخوابیده بودم خیلی سرحال نبودم.

اما روز جشن:

این عکسای تزییات محل جشن که خونه خودمون برگزار شد:

 اینم عکس وسایل پذیرایی مراسم:

اینم کیک که باباجون امیرمحمد زحمت سفارشش رو کشیده بود.

اینم سالاد اولویه به زحمت مامان جون:

آش دندونی که خاله جون زحمتش رو کشیده بود:

اینم تاج دندونی امیر محمد عزیز:

برگ یادگاری که مهمونای عزیز امیرمحمد براش بنویسند:

اینم چندتا عکس از ماه پیشونیه بی حوصله جشن:

اینم عکس  اولین مروارید درخشان امیرمحمد:

اینم برگ یادگاری و دست خط مهمونای عزیز که برای امیر محمد نوشتند، مرسی از همشون.

دست خط ها از بالا به ترتیب: خاله جون معصومه،مادر جون اکرم،زن عموجون، عمه جون مژگان،دختر خاله مامان، زن دایی،عمه جون زهرا،خاله جون اکرم، مامان جون پروین، مامان جون،دایی جون حسین

مرسی از همگی.

 

گل نازم ، امیر محمد جان آرزویم سلامتی وشادابی توست.

**********مرواریدت مبارک**********

پسندها (2)

نظرات (2)

فاطمه & فائزه
11 اسفند 93 13:43
مبارک باشه جشن دندونی[قلب
مامان جون
پاسخ
ممنون. لطف کردید سر زدید.
مامان هستي
17 فروردین 94 13:50
ايشاله مرواريدهاي بعديت.... زير سايه بابايي و ماماني جون هميشه سالم و شاد باشي. دست ماماني هم درد نكنه كه اينهمه براي جشن دندونيت زحمت كشيده.پايدار باشين...
مامان جون
پاسخ
ممنون زن عموی عزیزم.لطف دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه پیشونی می باشد